fredag 9 september 2011

Simpass, kött & öl

C-M:

Vilken dag! Först hemmajobb och fick massor gjort. Sen eftermiddag med simträning, handla och en liten belgare på det.
Lina och jag sågs på Pontusbadet och den här gången hade vi simhallen för oss själva. Inte som sist alltså. Vi körde igenom det vi kom ihåg av Stefans tekniker och... det gick bra. Wow, otroligt, vilken skillnad. Bara på en vecka. Det känns som att intrycket från förra veckan verkligen har sjunkit in. Plöstlig är min vänstra andningssida inte så dålig... och allt lirar bättre tillsammans. Underbart! Tack Stefan, jag ska nöta vidare!


Gissa vilken som är Linas favoritfärg?
Nytt mobilfodral. Även det rosa.

Resten av triathlon-gänget möttes upp på AW, men jag hade en lugn kväll hemma. Farsan kom fr Göteborg och nu stundar öringfiske i dagarna de två. Vilken kväll det var ikväll. Bådar gott inför morgondagen. Godnatt.

4 kommentarer:

  1. Mmm en av mina favorit öl./Odda

    SvaraRadera
  2. Blond godhet. Simmet funkar bättre och bättre! Grepp i vattnet, stabilitet, långa fin sträckningar. Mmmm! Den här var jag värd idag! En Steen Brugge dricker jag också om nån kastar den efter mig.

    SvaraRadera
  3. Härligt sim idag! Hoppas att man snart kan känna sig som en fisk i vattnet! Hitta den perfekta känslan.. många pusselbitar som ska på plats men med övning så kommer färdighet! :)

    SvaraRadera
  4. Jaa! Stefan hälsar massor av pepp. Hejja oss!

    SvaraRadera