lördag 5 november 2011

Spinn + hopprep + gym

Har du nånsin känt känslan av att du gjort ett spinningpass... och så är du inte riktigt nöjd för att du har mer att ge? Lina och jag har lite samma problematik.

C-M:

- Idag hade jag glömt "mätpucken" till mitt polar-band. Det var lite synd, när jag har koll på pulsen så vet jag hur mycket mer jag kan ge. Visst, det är ju bra att känna sig fram, men inget är som att se 171 pumpa i rutan och man vet att det är just det och inget annat.

 Efter 45 min spinn av högsta kvalitet så laddade vi om. Det blev:

  • Hopprep
  • Höftböjare
  • Hantelpress
  • Dips
  • Rygg-ups med vikt
  • triceps-curl
  • biceps-curl
  • kettlebell i sidled, torso
  • sit-ups med 10 kg på bröstet
  • Butterflys
  • Utfall med kettlebell
  • Trapezius
  • Tå-extesions
  • Helvete, det blev rätt mycket.
 Sen var det bara hem till odjuret Bruno för obligatorisk lördagslångpromenad. Mycket trevligt odjur.

Imorgon ska jag simma! Längtar redan.

 Lakotsfri lätt-yoghurt & present-blåbär från Bensbyn. MMMmmm.

1 kommentar: