fredag 11 november 2011

sim 1,3 km & skokaos i hallen

När alla samsas under samma tak blir det en hel del skor och träningsgrejjer i hallen. Ska man hålla igång får man leva med det.

C-M:

Idag blev det sim, 1,3 km tillsammans med franske triathlonkompisen Stefan. Han är tillbaka från Uppsala ett tag och nu var det dags för sim. Det var Stefan som gav mig alla tips för simmet och det var kul att visa att jag låg rakare i vattnet och att jag orkade längderna.

Jag var mör efter gårdagens spinn + sim och efter att ha undervisat hela dagen. Körde hem med massor av skit på rutan i bilen, dålig sikt. huva!

Äta, sen packade jag ihop mig till Hertsöbadet och drog mina 1300 m i olika intervaller.

Nu är jag trött och mätt.

Imorgon spinn + löp med Lina och Stefan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar