tisdag 22 november 2011

Sim + kanske löp? hmm

Bruno på väg till badet.

Idag har både Martin och C-M plöjt längder på Pontus.

Sen blir det middag med egenfångad öring och lamm (inte egenfångat).

C-M:

- Idag kändes det inte lika bra i vattnet som förra veckan. Bara några dagar borta så märker man skillnaden. Jag känner det främst efter sjukdomen och att min syreupptagning blir sämre. Häftigare andning i samma tempo. Men den blev 60 längder i a f. Sedan försämras drag- och tryckrörelsen som armen gör. Tekniskt och inte lika självklart muskulärt. Simning, en heltidssyssla!

Sen får vi se om Martin och jag löser en kvällsrunda?

Det här luktar sen videouppdatering.

***21:09***
Det blev ingen löpning. Den stora tröttheten slog till för både mig och Martin. Särskilt för mig när jag hamnade i gourmet-mat-koma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar