torsdag 14 mars 2013

Spinn + löp, testa ett dubbelpass!

 
Spinn + löp. Det är tungt i början men det går! Testa!
Efter dubbelpasset åkte Stef och jag till Kvantum och handlade. När man tränar med Stéphane så äter man också j*vligt seriöst (fansman...). Så vi bunkrade en grillad kyckling, couscous, bönor, majs och bananer.


Det här är ett mysterium. Stef älskar sött. 4-5 socker i kaffet (om det räcker), nutella och efterätten som går på repeat just nu: Milkshake!
 
Bananer, glass, mjölk och ordentligt med honung. Karln är 46 och är hård som ett strykjärn i kroppen. Jag tror att det har att göra med en särskild sak: Häromdagen när jag beklagade mig över att jag inte hade lika bra rundtramp som han så tittade han på mig och sa "C-M, jag har cyklat och tränat i 30 år". Ok. Har man tränat i 30 år så har man väl teflonkropp när det kommer till socker och fett.
 
  Milkshake-monstret Stéphane!! Haha!
Om du gillar att äta och verkligen TRYCKA I SIG MAT så är thriathlon perfekt sport för dig. Träna 12 timmar i veckan - ät som om det vore din sista dag på jorden.
 
Nu är det dags för vila. Så trött! Fortfarande tränignsvärk efter löppasset i förrgår. puss o kram! /c-m. 
 

6 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Vi människor klarar av mer än vad vi tror. Bara man vill och vågar.
    Blir det after ski på Harrys för er?
    Farida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å, jag jobbar på lördag! Jag är dålig på att ta mig ut på sånna grejjer, men jag hade tänkt att jag skulle ta mig dit, så kollar jag nu... uppbokad på jobb. Men det blir kanske fler tillfällen. Och just nu så har jag haft en grej att jag mår väldigt dåligt av alkohol. Inte under kvällen, men dagen efter så räcker det att jag bara druckit några öl kvällen innan för att jag ska må ganska dåligt (inte kräksdåligt, men du vet, smådåligt). jag tror att det är för att kroppen är i from och att den mår dåligt av ganska lite alkohol. Jaja man behöver ju inte dricka när man går ut heller :) Vi får se, men just på lördag jobbar jag. Ska du dit?

      Radera
    2. C-M, man behöver inte bli full, annars kan du lära dig och dricka som jag brukar göra :).
      Jo jag ska gå på lördag, det blir skoj. Synd att du inte kan vara med.
      Farida

      Radera
    3. Ok Farida, jag kanske måste gå kurs hos dig? Jag kanske har blivit förstörd av att stå bakom baren... :)

      Radera
    4. Inga problem, lovar att inte ta betalt :)

      Radera
    5. Vilken deal!! Jag kan byta mot löpintervaller :)

      Radera