lördag 23 februari 2013

Godmorgon Stockholm


Hufvudstaden. Efter 12 timmar tåg...

Ägg, gröt, kaffe, juice. Redo för dagen.


Jag hade väl tänkt att dagen skulle erbjuda en möjlighet till lite träning. Men någonstans i bakhuvet så visste jag att det var lite mycket att hoppas på.

Är i stan med barnen och hunden. Alla har sina behov och idag var andras viktigare än mina. Vi strövade runt i stan och obligastoriska besöket i Hötorgshallen hos latino-slaktaren för att bunkra korv. Haha, köpte korv för 700 spänn. Salsicca, chorizo och merguez. Laddar för korv-fest!!

Det närmsta jag kom träning idag var promenad i Kronobergsparken. Självklart passade coachen på att trakassera mig lite på sms. "Jag ser fram emot nästa veckas video där vi går igenom träningstimmar." Förbannat. Han tog 2 h sim/löp idag.

Men imorgon blir det simträning med barnen Eriksdalsbadet. Yes, perfekt! Nu sova kudden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar