tisdag 12 februari 2013

Kommer lyckas

Klockan är ganska sent. Jag har gjort min förberedelserutin för morgondagen med allt vad det innebär (packat 2 träningsväskor, jobbväska, ställt fram furkost osv.) Allt är inskrivet i kalendern. Varenda pass.

Igår offentliggjorde jag mitt 26 v träningsschema.


Nu ligger jag i sängen med Bruno och kollar tiderna. 

Vet ni vad det bästa är?

Även om veckosaldot visar 09:30 så... KÄNNS DET SOM ATT JAG KOMMER LYCKAS MED MITT SCHEMA!


Stéf gav mig ett bra tips för två veckor sen när jag berättade för honom om mina planer. Han sa att jag borde går upp på dubbelpass och öka upp till 10 timmar /v för att känna på vad schemat skulle innebära. Det gjorde jag. Det funkade ok.

Nu är jag här. Nu börjar utmaningen på riktigt. 600 timmar träning fram till Ironman.
Det känns som att jag kommer att klara det det.
Jag är på gång.
YES!!

Ikväll somnar jag med en jättebra känsla i kroppen.
Gonatt!

 


1 kommentar:

  1. Med den inställningen har du redan kommit långt! Lycka till!

    SvaraRadera