söndag 24 februari 2013

Sthlm dag 2

Eftersom jag halkar efter i timmar på min minisemester i sthlm så måste jag ta till radikala metoder.
Jag sms:ade coachen Stef och meddelade att "nu är det kört för dig, jag har hittat doping klass A".


Stef svarade att han kanske måste använda sig av sitt hemliga vapen. Vilket?

Han meddelade via sms att han skulle äta vällagrad camenbert och om jag närmade mig omkörning på cykel gång så skulle han andas på mig med samma andedräkt som "Jacouille la Fripouille" i filmen "Les Visiteurs" (Visitörerna).




 
En av de första scenerna ur Visitörerna.
 
 
 Jag tog mig i alla fall till nationalarenan idag.
Blev inte lika mycekt simmat som jag trodde men i alla fall en god halvtimma och barnen hade roligt.

Imorgon nya utmaningar med barn, hund, tid och sportlov....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar