måndag 4 februari 2013

Fest & träningstips

Den här helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig... I lördags blev jag bjuden på en pubkväll utanför Piteå hos en kille som hade byggt om sin laggård till en pub. Som ni hör så kunde detta sluta precis hur som helst.

Det var god stämning och det tog ju inte länge förrän jag ställde mig bakom den nybyggda baren och började blanda alla möjliga sorters drinkar (det fanns ingen is så vi kramade snöbollar och dunkade i glasen). Det var jättekul. Och ju mer kul det var att stå bakom baren OCH dricka själv desto mer drack jag. (det är ju liksom inte ok när man jobbar). Man skulle kunna säga att det blev någon tår för mycket.

Min kväll slutade med att jag slant med en bajonett och skar mig tvärs över handflatan.
Det var ju inte så bra. Det blir nog inget simma på några dagar.

Mina bästa träningstips denna helg är:
Om du blir bjuden på fest i ett svinstall så 1) drick måttligt 2) lägg undan alla bajonetter om du märker att det börjar spåra.

Behöver jag säga att det inte blev något tränat på söndag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar