onsdag 20 februari 2013

Löp, spin, mat, öl


Idag mötte jag upp Stef för intervaller och veckans långa spinningpass.
Det kändes toppen! Orkade alla intervallerna! YES. FLYT IDAG, trots gårdgagens mördarpass

Sen mötte jag upp barkollegorna på CG:s för MAT!!
Först skaldjur, sen feta lammkotletter.
Behöver jag säga att det var gott?

Passade på att dricka en av mina favoritöl.
Lagunitas Censored Rich Copper Ale.
Mmmm! Väl värd denna idag.

Kollegan Pirre drack en också.

Viktor var såklart också med!
Jag har mest jobbat solo.
När man inte har arbetskamrater som är efterblivna så är det ju riktigt trevligt.
Härlig tisdagskväll!

2 kommentarer:

  1. Så gott det låter! Älskar verkligen att njuta av riktigt god mat och länge! Det är helt, helt fantastiskt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. verkligen! och när man har tränat så smakar ju allt så mycket bättre! :)

      Radera