tisdag 4 september 2012

Löp m Stéphane & Bruno + core

Efter min fantastiska övertro på morgonpigghet så var det bara att se till att klösa in timmarna på annat sätt. Bruno måste få komma ut (hunden) och jag likaså. Coachen Stéphane måste också rastas :) så vi rev av 7,4 snabba km innan jag dundrade iväg på core.


Jag har ju gett mig tusan på att det där sexpacket ska fram (ok kanske inte så viktigt om jag blir rutig som en fransk duk på magen, men stark i alla fall!) Jag klämde in 30 min core idag med och det var skillnad från förra veckan. Nu hade musklerna "vaknat" ur sin dvala. Plankan var fortfarande asjobbig, men så länge det pekar åt rätt håll så... Sen var det bara att dusha och gå runt hörnet till kvällsjobbet och krana öl och plocka glas. Jättekul och bra att ha lite extra i plånboken när jag har barn, hund och hus som jag drar runt själv.

Ok, så jag fick ihop min timme + lite till. Imorgon dubbeljobb igen, har en lucka på 3 timmar emellan. Hur ska detta gå? Spänningen är olidlig. Som sagt, det är inte träningen som är jobbig, det är att få till den! :)

Hööörs imorgon, hoppas ni haft fina pass i go-solen.

2 kommentarer:

  1. Du är duktig CM som roddar runt det där! OCH träning! Hatten av för dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina stärkande ord <a href="http://fit-eva.blogspot.se/>Eva</a>. Just nu handlar livet om att hitta synergierna, springa och rasta hunden samtidigt, lämna barnen på träning och springa under tiden de tränar... Det går om man vill! Och tack för din vänliga kommentar!

      Radera