måndag 3 september 2012

07-spinnet? näe, Snooze.


Jag har ofta storslagna planer som helt överträffar min kapacitet. Ett tydligt exempel på det var igår kväll. Kom hem 02 från jobb och inbillade mig att jag skulle starta veckan med 07-spinningen på Inpuls.

Packade väska, ställde klockan. Sisådär 3 timmars sömn borde ju vara tillräckligt för triathlet. Hmm. Näe.

När klockan ringde imorse så saboterade den där snooze-knappen allting för mig igen (för det var ju inte jag som i kom i säng för sent...)

Jag gör ett nytt fösök ikväll. Om jag inte blir utricngd på jobb så blir det spinn + sim. (Måndagsdubbeln).

Den som lever får se!

4 kommentarer:

  1. Spinn/core/sim ska det väl vara? Måndagstrippeln i Luleå :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag veeet, men ja ghinner inte den idag :/ så jag får nöja mig med måndagsdubbeln!

      Radera
  2. Men C-M, du skulle ju prioritera sömnen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jooo.... men ibland så blir jag bara så full av energi och så gör jag istället för att tänka. /c-m.

      Radera