söndag 9 oktober 2011

8,2 km löp + 800 m sim

En ananas/vattenmelon-drink och en spansk polis.

C-M:
- Idag hade blåsan läkt ordentligt och jag hade inget annat val än att springa. Men det gick bra. Utan att pressa drog jag 8,2 km i 04:56-tempo. Höften ok, men mkt träningsvärk i vad efter sim.

Efter löpet gick jag ned på stranden. Idag blåste det lite mer (vågor från igår...) och jag körde 800 m crawl in o ut fr strand.

Efter det mat.


Kommer inte ur burrito/wraps-träsket. så lätt att snabbt göra bra mat.

Ikväll blir det grillad fisk igen. Mmmm. Imorgon mer löpning!

3 kommentarer:

  1. Härlig kombo med löp + sim!!

    Bra tempo på löpen!

    SvaraRadera
  2. Dåligt med uppdateringar nu!
    :-)

    SvaraRadera
  3. Hej Emma!! Ja, mitt modem är borta och min Iphone är borta :(

    så snart jag får ordning på hårdvaran så kommer jag igen!

    SvaraRadera