söndag 23 oktober 2011

Still no connection...

Jag får lite undrande kommentarer om träningen. Har jag lagt ned? Tappat sugen? Brutit nacken?

Svaret är att jag under samma vecka lyckades bli av med både modem och Iphone. Modemet köpte jag tillbaka, men 5800 kr för ny Iphone... nä, det betalar jag inte två gånger... Alltså har jag för tillfället inget att ta kort med, det blir inte så spännande att blogga då.

Jag inväntar ny kamera. Under tiden fortsätter jag att nöta mina 7 h/vecka. Mmm. Om någon undrar så kör jag hårt, nästan lika hårt som Lina. :)

5 kommentarer:

  1. Skönt att få lite livstecken ifrån dig :-)

    SvaraRadera
  2. Rackarns sån otur. Men jag vill ändå ha dagliga uppdateringar, med eller utan bilder:)

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Linda!!! :) Saknar dina inlägg!

    SvaraRadera
  4. Ok mina vänner jag kollar på en kamera nu då, lovar att komma igång igen denna vecka!!

    SvaraRadera
  5. Jobbigt när man tappat luren :(

    SvaraRadera