torsdag 6 oktober 2011

Matporr och stadion

 C-M:
- Morgon är mango. Mango måste vara frukternas motsvarighet till sex. Hejja mango.

Imorse gick jag upp till den lokala stadion. På vägen hittade jag en katt som hyrt en scooter örver natten. Jag gillade den. Fint ljus på morgonen mellan de trånga gatorna.

Uppe på stadion så kollade jag in lite lägenheter.
Det finns en träningsanläggning där landslag tränar på vintern. 9/10 kommer 35 pers som köra paralympics och ett schweiziskt heptathlon-landslag.

Ho ho, vilken mix!

Gym, pool med bokningsbara tider.

Imorgon ska jag besöka den lokala cykelklubben, Det finns en-rummare för 2-4 pers här för ingenting om man reser off-season. Oooo vill tillbaka redan!

På väg hem.

Världens bästa protein- och fettkälla?

Skulle kunna begå ett smärre brott varje dag för att kunna äta detta efter 2 km i Medelhavet :)

Bönor, ris, kokad tomat- och löksås, sauterade räkor, sidfläsk, cayenne.

Även om livet på många sätt är ganska fucked-up så är det svårt att lida när man är här. Bara att släppa allt negativt och simma.

Sim, sim, sim. Hemligheten finns under ytan!

Stefan (Nutella-coach :)
- Nous devon revenir ici ensemble!

2 kommentarer:

  1. Haha :) Gött med mycket mat här med... Mango har jag lite svårt för men kanske får ge det en chans när du skriver så där :)

    SvaraRadera
  2. Haha! Mango är udnerbart, men strunta i att köpa mangon från ICA, det är liksom ingen idé. Det smakar inte som mango ska. Man måste äta mango där den växer! smask, mums. /c-m.

    SvaraRadera