fredag 10 februari 2012

Laddar inför "bli snabbare-helgen"!

Åt en lyckokaka idag...
C-M:
- Imorgon kl 08 börjar min "bli snabbare-helg" som jag anmälde mig till. Imorgon kommer proffsen att ge mig tips (se nedan).

Dessutom kommer jag att bli filmad medan jag simmar och springer för att förbättra min teknik. Jag har tränat oavbrutet sedan förra våren och nu belönar jag mig själv med mina första riktiga lektioner i de olika triathlongrenarna.

Idag besökte jag Östasiatiska Muséet, som jag alltid brukar titta förbi i huvudstaden. Jag köpte en lyckokaka. "Fame riches and love are yours for the taking". Ojoj, den helgen kan sluta hur som helst! ;)

Annars har jag laddat med mat i vanlig ordning :) 20 bitar sushi och 2 tallrikar mongolisk bbq senare så rullade jag ut... Haha, jag ruinerar buffé-restaurngerna.

De här 2 dagarna kommer bli grymma!!

Ledare på bli snabbare-helgen:

Pontus Lindberg, regerande svensk mästare på ironmandistans, inspiratör och seniorcoach på TriathlonCoachen.se.

 Fredrik Zillén, professionell löptränare som på heltid utbildar både proffs och amatörer via SpringSnabbare.se.

Pål Török, huvudtränare i Stockholm City Triathlon, cykelteknikutbildare och seniorcoach på TriathlonCoachen.se.
+
Marika Török, (hittade ingen bild!) instruktör inom gruppträning (Nia, Bodybalance & funktionell styrka) samt yogalärare (Viryayoga) och dipl. Massör.
Mikael Rosén, tidigare framgångsrik simmare, numera lika framgångsrik simtränare för vuxna på alla nivåer.

3 kommentarer:

  1. Det låter hur kul som helst! Ser med spänning fram emot din nästa rapport! Stort lycka till!!

    SvaraRadera
  2. Oh, vad intressant!!! Shit, spännande!!! Hoppas att ni har det bra!!
    Lycka till! Ska bli kul att få läsa!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. ojoj vad jag önskar att jag hade varit där med mig. Kör hårt, men byt ut lite av den där mongoliska smörjan mot ett max-mål eller nåt annat sliskigt.

    SvaraRadera