söndag 12 februari 2012

Söndagsstek...t




Nu när C-M åkt på Elit-läger i Stockholm passar Martin på njuta av eftermiddagsturen med gammeltanten "Lisa" Hon är en trogen följeslagare och har nu hunnit bli 9 år.  Jag och Lisa löper på så gott vi kan och känner oss nöjda med turen runt Sinksundsfjärden och Björksgatan. Jag får även ytterligare möjlighet att bekanta mig med min lilla digitala träningspartner, som dock inte är så trevlig... Ger sig endast ifrån sig ett pip varje kilometer. När vi väl kommit in och suttit i hallen talar han bryskt om för mig att jag är otränad och behöver rycka upp mig rejält. Jag får trösta mig med att det är tidigt på säsongen, och att det varit en fantastisk tur... om än lite jobbig.


3 kommentarer:

  1. 4:55 fart med snö och hund, det var inte dåligt! Skit i vad Garmin säger ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag skall försöka ta det i min takt.

      Radera
  2. Det såg ut som en riktigt fin tur. Bra fart tycker jag med :) Långpass ska ju vara bekväma :)

    SvaraRadera