tisdag 29 januari 2013

Sim, löp, smoothie

Godmorgon, upp med tuppen och dra till simhallen!
Sömndrucken och orakad. Riktig glamourshot...

Ännu en glamourshot... hehe.
Jag var trött efter mina 2 km igår kväll, men 1500 m fick jag ihop före jobbet.

Efter jobbet var det dags att premiärspringa utomhus i år.
Klart att Bruno ska med!

... även dags att invidga mina nya Inov-8 som ajg köpte på löplabbet. Bara provsprungit dom på band hittills. (undrar vem som har bäst grepp, jag eller Bruno??)

Belöningen efter 10 km i snön. Smoothie på björnbär och...

Passionsfrukt! Mmmm!!

Så gott! Hjälp, jag börjar bli lika nyttig som Lina!!

Nöjd husse och nöjd Bruno som belönades med blodpudding och äggröra efter sina 10 km.
Imorgon börjar väl dagen med sim igen. Mmm, jag tror jag kommer kunna sova idag. :)
Hörs! /c-m.

2 kommentarer:

  1. Vilken simkung du är! Härlig kombo! Åh din smoothie låter väldigt god! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja, men det kostar på att köra 2 pass/dag. Jag blir ofata trött kring 11 och sen kring 18. Men det känns bra! Kroppen känns lätt.

      Radera