tisdag 22 januari 2013

Sen kväll


Klockan är 01:32. Jag har just kommit hem från mitt andra jobb på Bishop's.

Skriver lite för att varva ned. Imorgon har jag en till 16h-arbetsdag framför mig. Jag tänker ofta hur jag klarar det utan gå under. Jag tror att det är träningen som gör att jag orkar. Långa tria-pass gör att jag orkar långa arbetspass.

Hann med löpning + styke idag. Roligt att löpningen går bra. Det är svårt att gilla löpning tycker jag. Tappar man det minsta så är man tillbaka på noll känns det som. Började löpträna sent i livet. Finns inget som är så påfrestande som just löpningen tycker jag. Det är helt oförlåtande.

Jag äter bra. Det är positivt. Fuskar lite med några chips på jobbeti baren, det är allt. Annars funkar det.


Förresten, om du är sugen på att utmana dig själv för att skaffa ett maffigt 6-pack så har kostrådgivaren Cecilia Folkesson startat en satsing som man kan följa via hennes blogg och via en app.

Ses imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar