fredag 20 maj 2011

Imorgon Luleå Stadsmara

Ikväll hade Martin och C-M en lugn uppvärmningsjogg fram och tillbaka till Bensbyn. Martin är fortfarande lite öm efter sin grymma prestation på 5 km på Hertsön i tisdag. Så går det när man pressar på i 4:00-tempo!

C-M hade veckans första "friskdag" efter förkylning och feber. Imorgon gäller det. Vi pratade lite om förväntningar. Kan vi lösa det här en bit under 5:00-tempo eller hålla oss runt 169 i puls så hade det ju varit fint. Den som lever får se. Magen är full av spagetti. Nu dags att sova.

2 kommentarer:

  1. Jag har funderingar kring midnight swim, eventuellt! Hade varit bra att få en simtävling i kroppen.

    Lycka till på stadsmaran idag!

    SvaraRadera
  2. Både jag och C-M är också sugna på att vara med. Jag har planer på att ställa upp i foretagsutmaningen, med ett lag från Almi. C-M har snackat om att simma i lag med två killar: Seth och Isak.

    Jag tycker det här med simningen känns lite nervöst. Mörkt, kallt, tajta klaostrofobiska gummidrakter och immiga simglasögon. Men jag tror också att det blir bra träning. Lycka till med träningen. Jag följer dig numer på din blogg/ Martin

    SvaraRadera