fredag 6 maj 2011

CM sätter standard - Martin krossar!


C-M:
Ikväll kunde vi inte springa tillsammans så jag startade först och jag ville INTE ge Martin en lätt match eftersom han är en inbiten tävlare med pannben tjockt som Visbys ringmur. Så jag drog iväg och lyckades komma in efter 17 km med ett snitt på 5:00 min/km med en snittpuls på 161.

Hur skulle det gå för Martin...?

Martin:
Fredag 23:35,
Jag tog dig, men det tog ont!
17 km, 04.46, 163 i snittpuls.
Kommer att sova gott... om jag tar mig från hallen till sovrummet det vill säga!

3 kommentarer:

  1. Fan också Martin, ja jag hoppas att det gör ont! Typiskt fredagsnöje eller hur? Jag ligger fortfarande i bingen och njuter av skavsår och värk. STARKT JOBBAT! /C-M

    SvaraRadera
  2. F-n vad ni sparrar varandra bra.

    SvaraRadera
  3. Tjena Odda! Riktigt roligt med lite pepp från dig! Vi gör så gott vi kan här uppe i norr. Körde iron man förra året med blandade framgångar, men i år ska det gå vägen för oss båda. Och ja, vi är bra på att tagga varandra utan att få den där tråkiga tävlingsprestationen i träningen. Vi följer dig på bloggen! Ska bli kul att se mer av Öland.

    SvaraRadera