fredag 6 december 2013

Simträning & TIPS

 Stef & Jimmy vilar i ändan av bassängen på Pontusbadet.

Är fortfarande sliten efter Bodypump-passet. Fasen vad det tar i lår och säte!
 
TIPS:
För att ha en refrens för din simning, se till att göra tester då och då.
Jag brukar simma 1500 m på tid. Det hjälper mig att se hur min form är och jämföra tiden med hur hårt det kändes att simma.
Idag låg jag på 27 min 30 s. (25 min vore fint att komma ned till)


Jag håller alltid på och jävlas med Stef. Brukar säga till honom att inte ta i för mycket så att han inte riskerar att skada sin ömtåliga kropp...

Det finns inget roligare än när Stef skrattar. Han skrattar så hjärtligt. 
 
Roligaste är att se en fransk komedi med Stef. Det är minst lika underhållande att se filmen som att se Stef.

Imorgon är det Bodypump igen. Jag bävar.
 
***
 Tyckte du om det här inlägget?
Klicka gärna "gilla" här nedan!
(du kan behöva klicka en gång till för att bekräfta)

2 kommentarer:

  1. Härligt att träningen rullar på. Du och Stef missar väl inte "Brickpasset" på Arcus:)
    Hälsningar Johan Larsson

    SvaraRadera
  2. Vi körde rätt ofta 50:or på tid i olika heat, 30x50 var rätt vanligt när jag simmade här i Gävle. Galet jobbigt, men kul att se hur pass mycket kroppen ändå pallar. :)
    Kul att bloggen är igång igen!
    Trevlig helg

    SvaraRadera