onsdag 4 december 2013

RECEPT Bönor & Body Pump

Body Pump. Du kan var hur vältränad du vill i din idrottsgren. Body Pump bryr sig inte.



Finns inget som är så oförlåtande som detta gympass... jag går därifrån och känner mig KLEN. Måste bli fler sånna här pass.
 
 Annars har det gått bra med mitt bönprojekt.
Totalt 6 kg! Kidney-, black eye- och stora vita bönor.
 
Nu ska jag bara hitta plats i frysen...
Sugen på att prova? Plättlätt!

  • Blötlägg över natten i rikligt med vatten
  • Koka sedan bönorna, se koktid nedan.
  • Ät direkt eller frys in.


Typ av böna
Koktid i min
Adzuki 30
Black eye 30
Små vita 45
Svarta 45
Bruna 60
Kidney 60
Stora vita 90
Soja 90
Kikärter 60
Gröna linser 30
 
Mer bra böntips hittar du på Receptfavoriter.se
 
***
 Tyckte du om det här inlägget?
Klicka gärna "gilla" här nedan!
(du kan behöva klicka en gång till för att bekräfta)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar