fredag 28 maj 2010

Orange bälte i ju-jutsu!



En seger! Efter 2 tidigare avbrutna terminer i försök att gradera upp i ju-jutsu så har jag lyckats ta mig vidare. Förut föll det på att jag hade barnen varannan vecka och att det helt enkelt inte gick ihop. I år har barnens mamma hjälpt mig med 1 kväll de veckor jag haft barnen för att jag ska kunna pricka minst 1 träning varannan vecka. samarbete, svett och hårda låsningar! puh! 2 timmars gradering, jag luktade ammoniak i slutet. Nu en dusch och sen middag på stan. underbart!

Lämna gärna en kommentar! Har du inget google-konto? Maila din kommentar till jarnpojkarna@gmail.com så lägger vi upp ditt bidrag!

1 kommentar:

  1. Krille mailade: Alltså varför måste ni vara så jävla supermacho i Lule? Räcker det inte med skoter, hembränt och tjuvjakt? Lycka till!!!!!!!!

    SvaraRadera